Kapaciteti i ngarkimit / shkarkimit: 9.000 ton në 24 orë për LPG; 16.000 ton në 24 orë për produktet e naftës
Terminali është projektuar nga NEDECO një kompani këshilluese konsorciume holandeze.
Konsulenti kryesor është Witteveen + Bos, i cili është një kompani me reputacion ndërkombëtar dhe me më shumë se 650 punonjës.
Në hartimin përfundimtar të terminalit nga NEDECO janë përfshirë edhe:
- Mbikqyrja Batimetri
- Studim detar
- Hartimi i zonave të ndërtimit
- Objektet në breg
- Platforma me pilotët dhe krahët e shkarkimit
- Gërmimet veprojnë
- Dizajni bazë i pajisjeve të makinerisë për shkarkimin dhe sigurinë
- Ndihma në procedurat e tenderit dhe vlerësimi i saj
- Përgatitja e dokumenteve të certifikimit.
- Universiteti i Tiranës është kontaktuar dhe ka kryer vlerësim dhe ndikim në mjedis.
Karakteristikat kryesore të shërbimeve të shkarkimit të GLN dhe naftës në portin Romano
- Terminali lehtëson anijet e furnizimit për naftë dhe GLN
- Zona e Porto Romano ka hapësirë të mjaftueshme për më shumë fusha dhe depozita
- Zbatimi i të gjitha rregulloreve, kodeve dhe standardeve.